اعتماد سازی در اینستاگرام

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اعتما دسازی یکی از مهمترین مراحل فروش اینترنتی

با توجه به وجود کسب و کار های کاذب اینترنتی که هدف آن ها کلاهبرداری است و یا کسب و کارهایی که کالا یا خدمات بی کیفیتی ارائه می کنند.یکی از مهمترین فرایند های فروش اینترنتی،اعتمادسازی است که شما به واسطه انجام آن میتوانید شک و تردید را از بازدیدکننده گرفته و او را متقاعد کنید تا از شما خرید کند.در ادامه با تعدادی از فعالیت هایی که میتوانید به وسیله آن اعتماد سازی کنید آشنا خواهید شد.

آدرس کسب و کار خود را بگذارید

گذاشتن آدرس کسب و کار یک حس خوب و اطمینان در قلب مخاطب شما ایجاد میکند.

به کاربر شما این حس را انتقال خواهد داد که شما واقعیت داشته و حضور فیزیکی دارید و در صورت مشکل مکانی برای حضور فیزیکی دارید،همچنین کاربرانی که در منطقه کسب و کار شما هستند بسیار راحت تر از شما خرید خواهند کرد.

اینماد الکترونیک بگیرید

داشتن اینماد الکترونیک و گذاشتن آن داخل هایلایت اینستاگرام و یا وبسایت خود تفاوت چشم گیری را ایجاد خواهد کرد و کمک بزرگی در اعتماد به کسب و کار شما خواهد کرد زیرا فقط کسب و کار های قانونی و معتبر اینماد الکترونیک دارا هستند و ارگان های امنیتی کشور در صورت وجود مشکل میتوانند پیگیری انجام دهند.

واقعی باشید

بجای استفاده از طراحی های گرافیکی و محتوا های غیر واقعی از محتوای واقعی استفاده کنید.از محصول یا خدمات خود تصاویر و یا ویدیو بگیرید و آن را معرفی کنید.

از پروسه تولید محصول و یا اجرای خدمات محتوا تولید کنید

از مکان کسب و کار،انبار یا فروشگاه و یا تولیدی محتوا تولید کنید.

انجام این کارها باعث میشود مخاطب با محصول و خدمات شما با تعامل بیشتری آشنا شود و منجر به اعتماد سازی شود.

فروش خود را به رخ بکشید

فروش خود را به رخ بینندگان بکشید تا بدانند شما فروش دارید و کسانی از شما خرید میکنند.

از شلوغی مغازت استوری و یا لایو اینستاگرام بزارید

ارسالی های خود را به مخاطبین نشان بدهید

از رضایت مشتریان هنگامی که محصول به دستشان می رسد یا خدمات اجرا میشود محتوا بگذارید

از وبسایت استفاده کنید

کاربران شما در صورت داشتن وبسایت راحت تر برای خرید اقدام می کنند و به کسب و کارتان اقدام میکنند.

وبسایت ظاهر حرفه ای تری به کسب و کار شما خواهد داد.

محصول یا خدمت را بیشتر میتواند بررسی کند،نظرات کاربران را بخواند و با آن آشنا شود.

مراحل حرفه ای تری برای خرید روبروی بازدید کننده قرار میگیرد.

پرداخت با اعتماد بیشتزی به علت درگاه پرداخت متصل به سایت خواهد داشت

به محصول یا خدمات خریداری شده دسترسی بیشتری دارد.

سخن آخر

اعتماد رکن اصلی در فروش است،اگر کاربر به شما نتواند اعتماد کند هیچ خریدی انجام نخواهد شد.پس به این موضوع دقت بسیاری داشته باشید تا بتوانید یک فروش ایده آل داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *