الگوریتم تازگی محتوا گوگل چیست؟

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

الگوریتم تازگی محتوا گوگل یا freshness

در سال ۲۰۲۱ گوگل الگوریتمی بنام تازگی محتوا را ارائه نمود که پس از ارائه آن ۳۵درصد از نتایج جستجو ها را تغییر داد.

تازگی محتوا چیست؟

به این فکر کنید که شما دنبال خرید یک محصول هستید،در گوگل سرچ میکنید و سایت های بسیار زیادی برای شما فهرست می شود.

اگر به دنبال قیمت روز آن محصول باشید،قطعا برروی سایتی که بروزترین قیمت را دارد کلیک میکنید

تازگی و آپدیت بودن مقالات برای گوگل بسیار مهم است

هدف این الگوریتم تازگی محتوا وبسایت هاست و همیشه بروزترین اطلاعات را در نتایج جستجو نشان میدهد.

مثلا اتفاقی افتاده که شما میخواهید از آخرین خبر آن مطلع شوید پس باید محتوا موجود در نتایج بروز ترین حالت ممکن را داشته باشد.

فقط جدید بودن محتوا نیست،بلکه آپدیت کردن محتواهای قدیمی هم مهم است.

چگونه از این الگوریتم برای بالا رفتن رتبه استفاده کنیم؟

به طور مختصر برای توجه نمودن به این الگوریتم و استفاده از آن برای رشد رتبه باید:

  • همیشه مقالات دارای رتبه خوب سایت خود را بروزرسانی کنیم
  • در مورد مطالب جدید زودتر از دیگران بنویسیم
  • تاریخ انتشار محتوا خود را پاک نکنیم

گوگل چگونه متوجه تازگی مقاله میشود؟

  • تغییرات محتوا وبسایت
  • تعاملات کاربران در نتایج جستجو
  • بک لینک های تازه
  • تاریخ های انتشار و اصلاح
  • کلمات کلیدی تازه

محتوا خود را فقط برای ارائه یک محتوا بهتر و کاملتر بروز کنید نه برای جدیدتر شدن آن

با الگوریتم پاندا آشنا شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *