نقد و بررسی وب سایت های فروشگاهی

نقد و بررسی وب سایت های فروشگاهی

سایت فروشگاهی چیست؟

وب سایت فروشگاهی :

یکی از شعار های اصلی و همیشگی شرکت کاپی آیتی پیشنهاد به تمامی کسب و کار ، برای ورود به عرصه دیجیتال مارکتینگ است. اگر عضو خانواده کاپی باشید حتما ملتفت هستید که اولین گام برای ورود یک کسب و کار به عرصه دیجیتال مارکتینگ طراحی وب سایت است .

یک وب سایت مناسب با کسب و کار شما می تواند بیش از مابقی روش های دیجیتال مارکتینگ شمارا به یک برند خاص تبدیل کند . قطعا یکی از مطمئن ترین راه ها برای کسب و کار های دارای محصول طراحی وب سایت فروشگاهی است .

اگر هنوز عضو خانواده کاپی نشده اید و تعداد سوالات بیشماری ذهن شمارا درگیر کرده است ؛ شرکت کاپی اینجاست تا به تمامی سوالات جوابگو باشد .

کاپی آیتی با توجه به معنای وب سایت در مقاله های قبلی خود (وب سایت چیست؟) وب سایت فروشگاهی را این گونه معرفی می‌کند : 《 چندین صفحه متصل بهم در دنیای گسترده وب که به معرفی یک یا چند محصول هر کسب و کار می‌پردازد و امکان خرید و فروش آنلاین را برای کسب و کار مورد نظر فراهم میکند . 》

ویژگی های یک وب سایت فروشگاهی چیست؟

  •  ریسپانسیو بودن وب سایت
  • سرعت بالای سایت برای جذب کاربر بیشتر
  •  قابلیت نمایش آیتم های مرتبط با محصول
  •  انواع شیوه پرداخت
  • دسترسی راحت
  •  دارای قابلیت نظرات مشتریان
  •  محتوای با کیفیت از محصول
  • توضیحات مفید درج شده از محصول
  •  عکس با کیفیت از محصول 
  • حفظ امنیت کاربر
  •  بهینه سازی استراتژیک
  • دسترسی به تمامی شبکه های اجتماعی از طریق سایت
  •  امکان عضویت کاربر در سایت
  •  پشتیبانی محصولات
  • جلب رضایت و اعتماد کاربر
  •  طراحی جذاب و آسان
  •  آنالیز مکرر وب سایت فروشگاهی
  •  صفحه ی تماس با ما
  • به روز رسانی مدام وب سایت

تمامی ویژگی های گفته شده وب سایت فروشگاهی شما را در صدر رتبه بندی گوگل قرار خواهد داد . شرکت کاپی آیتی برای آنالیز و شناخت بهتر شما از ویژگی های وب سایت فروشگاهی تمامی ویژگی هارا به طور خلاصه برای شما توضیح خواهد داد پس در ادامه همراه خانواده کاپی باشید .

ریسپانسیو باش !

ریسپانسیو یا قابلیت موبایل پذیر بودن یک وب سایت فروشگاهی امر بسیار حیاتی است . زیرا که یک وب سایت فروشگاهی بیشترین کاربر خود را از طریق تلفن های همراه جذب می‌کند . 

شما با بهینه سازی نسخه موبایل می توانید بیش از ۵۰ درصد کاربران خود را جذب و راضی نگه دارید . همچنین یک وب سایت فروشگاهی ریسپانسیو شده قطعا گوگل پسند تر خواهد بود . الگوریتم های گوگل به وب سایتی که به این ویژگی اهمیتی نداده باشند ؛ نمره منفی خواهد داد .

تصویر ریسپانسیو مقاله وب سایت فروشگاهی

سرعتت و بیشتر کن !

سرعت بالای وب سایت یکی از مهم ترین ویژگی های برای ایجاد ترافیک مثبت در سایت و در نتیجه بهینه سازی بهتر  به شمار می رود . اگر کمی ظریف تر به موضوع دقت کنیم متوجه می شویم که یک وب سایت فروشگاهی تنها چند ثانیه برای جذب مخاطب فرصت دارد . پس سرعت بالا کمک چشم گیری برای جذب مخاطب بیشتر به ما خواهد کرد .

پیشنهاد محصول بده !

حتما در وب سایت هایی مانند دی جی کالا و یا وب سایت های فروشگاهی دیگر متوجه نمایش محصولات مرتبط با محصول مورد نظر کاربر شده اید . این قابلیت علاوه بر فروش بیشتر محصولات و درآمد زایی بیشتر می تواند کسب و کار شما را به برند شدن نزدیک تر کند .

علاوه بر آن باید یادآوری کنم که هرچه ترافیک مثبت بیشتری در وب سایت شما باشد ، رتبه بهتری خواهید گرفت .

به روش های مختلف پولت و بگیر !

ابتدایی ترین کاری که باید انجام داد درنظر گرفتن اهداف شما برای فروش محصولاتتان است . اگر شما یک محصول به خصوص را به سراسر دنیا عرضه می‌کنید؛ باید روش های مختلفی برای پرداخت داشته باشید .

محدودیت زمان و مکان و حذف کن !

با طراحی وب سایت کار آمد و کاربر پسند شما می‌توانید فروش محصولات خود بدون هیچ محدودیتی به فروش برسانید . دسترسی راحت کاربر به وب سایت فروشگاهی شما این قابلیت را از آن شما خواهد کرد .

نظر مشتریات و بدون !

فروش آنلاین با مشکل همیشگی لمس و از نزدیک مشاهده کردن محصول مواجه است . این مشکل هم برای کاربر هم برای فروشنده دردسر های فراوانی ایجاد کرده است . اما هر مشکلی راه حلی دارد . یکی از راه حل های این موضوع نظرات مشتریان است .

کاربر با دیدن رضایت مشتری های دیگر قطعا  اعتماد به شما را راحت تر خواهد دید . پس از این قابلیت نهایت استفاده را ببرید .

تولید محتوات و با کیفیت انجام بده !

تولید محتوا یکی از مهم ترین ویژگی های یک وب سایت فروشگاهی است . شما با تولید محتوای با کیفیت و مفید قطعا قابل اعتماد تر خواهید بود . وقتی تمامی ویژگی های محصول را بامخاطبین به اشتراک گذاشتید قطعا روند مثبت پیشرفت خود را خواهید دید .

پنجمین تصویر از مقاله وب سایت فروشگاهی

راجب محصولاتت اطلاعات کافی بده !

شما میتوانید با توضیحات کافی راجب محصولات جذب مخاطب بیشتری را تجربه کنید .

کیفیت عکس = خرید چند برابری

کیفیت عکس و ویدئو قطعا محصول را ملموس تر خواهد کرد . عکس و ویدئو با کیفیت مشتری را مجاب به خرید می‌کند.  طبق آمار بدست آمده بیش از ۷۰ درصد کاربران از این وب سایت های فروشگاهی استقبال بیشتری خواهند داشت .

امنیت کاربر و تامین کن !

پروتکل HTTPS و گواهیSSLتاثیر به سزایی در امن سازی وب سایت فروشگاهی شما خواهد داشت . شما می‌توانید با استفاده از آنها از اطلاعات مشتریان خود حفاظت کنید . همچنین خود را معتبر جلوه دهید .

سئو یک گام مهم برای پیشرفت !

در مقاله های قبلی شرکت کاپی آیتی برای بحث سئو توضیحات کافی داده شده است . شما می‌توانید با مراجعه به این مقاله (رتبه برتر باش!) تمامی مباحث سئو استراتژیک را فرا بگیرید . اما به طور کلی سئو تکنیکال ، سئو داخلی و خارجی ، لینک و کانتنت اهمیت زیادی برای سئو یک وب سایت فروشگاهی دارند . پس از آنها غافل نشوید .

برای شبکه های اجتماعی فروشگاهت دنبال کنند بساز!

شما با داشتن یک صفحه ی تماس با ما و یا اضافه کردن آدرس شبکه های اجتماعی در فوتر سایت خود میتوانید برای شبکه های اجتماعی فروشگاهتان دنبال کننده پیدا کنید . همچینین می‌توانید علاوه بر ترغیب کاربر به دنبال کردن صفحه اجتماعی فروشگاه ، یک تعامل دوطرفه با کاربران خود ایجاد کنید .

کاربرات و تو سایت عضو کن و از مزایاش استفاده کن !

با استفاده از این قابلیت علاوه بر جمع آوری اطلاعاتی همچون ایمیل و شماره تماس میتوانید از روش های ایمیل مارکتینگ و اس ام اس تبلیغاتی استفاده کنید . علاوه بر آن میتوانید دسترسی راحت تر و تراکنش مالی امن تری را به کاربر ببخشید .

محصولاتت و پشتیبانی کن !

شما با پشتیبانی محصولات میتوانید این اطمینان را به کاربر بدهید که شنوای صدای آنها هستید . یک تعامل دو طرفه با آنها ایجاد کنید و از انتقادات و پیشنهادات آنها استفاده کنید .

طراحی جذاب و آسان

شما با داشتن یک وب سایت فروشگاهی جذاب از نظر گرافیکی و آسان از نظر دسترسی میتوانید فروش بالایی را تجربه کنید . وب سایت شما باید در حدی باشد که حتی یک کودک هم به راحتی با آن کار کند . شما باید برای طراحی گرافیکی تمامی گزینه های زیر را رعایت کنید .

. در نظر گرفتن سن و سال مخاطبان

. هماهنگی لگو ، پوستر و رنگ دیزاین سایت

صفحه ی تماس با ما :

برای صفحه ی تماس با ما گزینه های زیر را رعایت کنید .

. لوکیشن دقیق مکان کسب و کار

. شماره ی تماس

. توضیحات کافی برای چگونگی برقراری ارتباط

. آدرس صفحات شبکه های اجتماعی

. ایمیل فروشگاه

موجودیت و چک کن و به روز باش !

وب سایت فروشگاهی شما باید به طور روزانه موجودی خود را به روز رسانی کند . اینکار از نارضایتی مشتریان جلو گیری خواهد کرد .

تصویر پایانی از مقاله وب سایت فروشگاهی

خانواده کاپی تمامی فعالیت های توضیح داده شده را انجام خواهد داد . اگر به دنبال یک وب سایت فروشگاهی شکیل هستید هم اکنون به خانواده ما بپیوندید .

همین الان کسب و کارت و آنلاین کن!

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *